banner



דני אבדיה תלמה / לינוי אשרם | mako החדשות : אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .

כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . עכשיו הגיע תורו של דני!.

השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . א×'×
א×'×"×™×" ×"פרזנטור ×"×—×"ש של תלמ×" â€" זמן קפ×" from photo.one.co.il
עכשיו הגיע תורו של דני!. ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . ריטה תשיר באירוע לזכרו של שמעון פרס, .

ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה.

דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. ריטה תשיר באירוע לזכרו של שמעון פרס, . מאז ותמיד גדולי כדורסלני ישראל הופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה. הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף . השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . האלופה האולימפית תחליף את עומרי כספי על גבי האריזה של קורנפלקס תלמה יחד עם הכדורסלן דני אבדיה. אבדיה יוביל את הקמפיינים העתידיים . אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור .

עכשיו הגיע תורו של דני!. אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . מאז ותמיד גדולי כדורסלני ישראל הופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה. ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .

דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. ×
×"× ×™ א×'×"×™×" משפח×" - ד× ×™ × בדיה מודה ×”×™×” מצ× from cashcow-cdn.azureedge.net
ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. אבדיה יוביל את הקמפיינים העתידיים . הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף . עכשיו הגיע תורו של דני!. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: ריטה תשיר באירוע לזכרו של שמעון פרס, .

עכשיו הגיע תורו של דני!.

הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). מאז ותמיד גדולי כדורסלני ישראל הופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה. דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . אבדיה יוביל את הקמפיינים העתידיים . אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: האלופה האולימפית תחליף את עומרי כספי על גבי האריזה של קורנפלקס תלמה יחד עם הכדורסלן דני אבדיה. עכשיו הגיע תורו של דני!. הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף . אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . ריטה תשיר באירוע לזכרו של שמעון פרס, .

אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). עכשיו הגיע תורו של דני!.

אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: לינוי אשרם | mako ×
לינוי אשרם | mako ×"×—×"שות from media.mako.co.il
השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . אבדיה יוביל את הקמפיינים העתידיים . הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). האלופה האולימפית תחליף את עומרי כספי על גבי האריזה של קורנפלקס תלמה יחד עם הכדורסלן דני אבדיה. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: עכשיו הגיע תורו של דני!. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה.

אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור .

ריטה תשיר באירוע לזכרו של שמעון פרס, . הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי). אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור . כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: עכשיו הגיע תורו של דני!. ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. אבדיה יוביל את הקמפיינים העתידיים . האלופה האולימפית תחליף את עומרי כספי על גבי האריזה של קורנפלקס תלמה יחד עם הכדורסלן דני אבדיה. מאז ותמיד גדולי כדורסלני ישראל הופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה. הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף . השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק .

דני אבדיה תלמה / לינוי אשרם | mako ×"×—×"שות : אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .. הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף . אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: ובחזית השנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה תודה, צוות תלמה. השניים החליפו את הפרזנטור הוותיק . הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי).

אחרי שנים ארוכות במהלכן עומרי כספי היה הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור  דני אבדיה. מאז ותמיד גדולי כדורסלני ישראל הופיעו על אריזת קורנפלקס תלמה.

0 Response to "דני אבדיה תלמה / לינוי אשרם | mako החדשות : אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם ."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel